piątek, 9 marca 2012

EKO SPRZATANIE.

 Witam. EKO- SPRZĄTANIE to moda czy szukanie oszczędności a może styl życia? Ja dziś wyczyszczę czajnik na dwa sposoby :
-tanim i ekologicznym (soda oczyszczona,woda)
-droższym (mleczko CIF ultra biel z wybielaczem i z mikrogranulkami)

Z SODY OCZYSZCZONEJ I WODY ZROBIŁAM PASTĘ:
-3 ŁYŻECZKI SODY
-1 ŁYŻECZKA WODY(lub więcej )

CZYŚCIMY PASTĄ CZAJNIK(nałożyłam na połowę czajnika),DOBRZE JEST ZOSTAWIĆ CZAJNIK Z PASTĄ NA OK.30 minut .MÓJ CZAJNIK JEST ZROBIONY ZE STALI NIERDZEWNEJ I JEST BARDZO ZAPUSZCZONY (dawno nieczyszczony).



PO CZYSZCZENIU SPŁUKUJEMY DOKŁADNIE WODĄ.


GÓRNA CZĘŚĆ CZAJNIKA WYCZYSZCZONA SUPER DOLNA NIESTETY NIE .

DRUGA METODA CZYLI KUPIONY ŚRODEK CIF.



LEWĄ POŁOWĘ CZAJNIKA NATARŁAM CIFEM I ZOSTAWIŁAM NA 30minut NASTĘPNIE SPŁUKAŁAM WODĄ ,CZAJNIK WYCZYSZCZONY ŚWIETNIE (ale i mniej zapuszczony z tej strony).



NO TAK WIDAĆ RÓŻNICĘ ALE:po pierwsze mój czajnik jest bardziej zapuszczony z prawej strony i dlatego soda niebyła wystarczająco skuteczna a po drugie próbowałam tą prawą stronę jeszcze raz wyczyścić cifem i też nie pomogło.PODSUMOWUJĄC GDY DBAMY O NASZ CZAJNIK OD MOMENTU KUPNA TO CZYSZCZENIE PASTĄ Z SODY JEST SKUTECZNE I NIE TRZEBA WYDAWAĆ KASY NA OSTRZEJSZE ŚRODKI CZYSTOŚCI.SODA JEST TANIA ,SKUTECZNA,BEZPIECZNA.
MIŁEGO SPRZĄTANIA:)








Dodam ,że czajnik jest dość zapuszczony(miałam go wyrzucić) ale zobaczmy co z tego mojego czyszczenia wyjdzie.Do czyszczenia użyje zmywaka ,zaczynamy.

1 komentarz:

  1. bardzo fajny wpis:) ja także często używam sody i kwasku z cytryny:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń